Alla inlägg under mars 2011

Av pelin haci - 29 mars 2011 18:31

hej hej bloggen!!!!!!

jag har vart i skolan i dag och vi slutade halv 3.

Vi körde röggby och det blir alltid bråk på fottbollen.


men jag ska börja rida kanse jag ska prova på söndag jag och min kompis nikki och min lilla syster ska åka dit


/hejdå

Av pelin haci - 27 mars 2011 17:14

hej hej bloggen!

jag sitter med min kompis och är inne på datorn nu

vill du bli dagens blogg så kommentera:-)

 

Miley Cyrus SNL, SNL,

miley cyrus är så snygg

 

 

/hejdå

Av pelin haci - 26 mars 2011 11:10

HEJ HEJ BLOGGEN!!!!!!'

JAG SKA  TILL GRÄLLSTA RIDCENTER NÄSTA SÖNDAG

 

EN BILD PÅ MIN ÄLSKLINGSHÄST

 



RONJA


 
HON ÄR EN SHETLANDSPONNY
 
DEN 1 SHETTISEN PÅ GRÄLLSTA
 
DEN 2 SHETISSEN PÅ GRÄLLSTA HON HETER EVITA
 
MEN MEN JAG SKA SNART TILL FARMOR
 
HIHIHIH JAG NÄR VI VAR OCH HÄLSADE PÅ BONDGÅRDEN I TVÅAN
 
HEJDÅ
 
Av pelin haci - 22 mars 2011 08:41

  hej hej bloggemn!!

jag är sjuk i dag


om nui vill bli vän med mig på msn så är min adress här pelinhaci@hotmail.com

men skriv i medelande rutan att ni har läst min blogg och där stog min adress

om du ej skrivare så så kommmer jag att inte acceptera'


7hejdå



Av pelin haci - 13 mars 2011 13:21

Hej hej bloggen!!!!!!

 

dagens länkade blogg är:

 

http://cccharlotta.blogg.se/

 

vill du också bli dagens länkade blogg kommentera:-)

 

åååååååå jag vart så ledsen i går sanna vann inte

 

om ni vill kolla in sannas blogg så är adressen:

 

http://sanna.mabra.com/hall-tummarna-och-rosta/comment-page-1/#comment-2664

 

hejdå

Av pelin haci - 12 mars 2011 17:14

tja tja bloggen!!!!!

jag har vart på stan


heheheh som vanligt på lördagar

jag köpte en skinjacka


jag köpte en sjahl också


ochså fick jag äkta converse

svarta för 700


vem hejar ni på i kväll i globen kommentera

jag önska att jag hade en biljet till globen

min kompis julia ska dit


glöm inte om du vill att jag ska länka din blogg så kommentara


/tack och hej leverpastej

Av pelin haci - 5 mars 2011 17:37

hejsan bloggen


här kommer bilder på vad jag har köpt

  

halsband från ur&penn



  

halsband från ur&penn


jag hittar inte den andra halsbanden som jag köpte på ur&penn



  

örhängen från ur&penn


oooooooo

jag blir så arg

jag hittar inte dem andra bilderna

jag köpte ne tröja från lindex

och typ en cardigan också


/hejdå

Av pelin haci - 5 mars 2011 12:31

hej hej!

jag ska til stan snart!!!!!

ska kanse lägga upp bilder på vad jag har köpt sen:-)

men glöm inte om du vill att jag ska länka din blogg så kommentara

hejdå

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar?
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards