Alla inlägg den 20 maj 2011

Av pelin haci - 20 maj 2011 21:40

hejsan bloggen!!!!!!!

jag har vart i skolan i dag och vi var i sofielund och då så var vi i grupper sen så kl.12.00 så kom fritids och hämtade oss nere vid sofielund och då gick vi till sala folkets park och då fick vi gå och byta om alla som skulle göra det sen så fick vi gå  runt lite.


sen så var jag och min kompis med på en grej där dem filmade sen fick man dansa eller sjunga eller berätta om något som handlar om musik jag och nathalie berättade om varför vi tyckte att justin bieber var bra sen så sjung vi baby.

men  det är inte säckert att vi kommer med på hemsidan.


sen så gick vi och ritade en varsin teckning som vi skickade in till bolibompa.


sen så gick vi runt och frågade om autografer av  dem som jobbade på svtb.


sen så fick vi skriva på en lapp om vilket program man ville se och vilket man inte ville se.


sen så samlades vi och sen efter så gick vin in på spelningen jag satt på den 5:te raden och vi gjorde det 2 gånger och gästartisten var: Thomas di  leva han är jätte bra och efter åt så fick vi autografer av han och jag tog en bild med han med mobilen och jag lovar att när jag får pengar i mobilen så ska ni få se


men i morgon så kommer love genaration till sala då ska jag också gå.


och jag fick sjunga i micken som dem gick runt med jag och natahlie (en annan nathalie) men men


den låten som han sjungde hette vi har bara varandra


det här är hans låt


/hejdå


Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar?
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards