Alla inlägg den 27 maj 2011

Av pelin haci - 27 maj 2011 18:21

Hejsan bloggen!

nu ska jag berätta vad jag har gjort medans jag inte har bloggat

 

lördags: jag och nikki cycklade till folketspark och vi var med i den flygande mattan då var gästartidterna love genarition vi fick en kram av all för utom en tjej och vi fick autografer också här kommer en bild på de

vi fick inte en kram av hon som är först till vänster men det avr nog inte alla som ick en kram vi var kvar tills dem skulle ålka och då fick vi kram

 

en bild på mig och thomas di leva det var i fredags

  hihihihihiihi jag och thomas di leva jag försökte ladda upp en bild på mig och love generation men jag lyckades inte

 

söndags: jag hadde inte lust att blogga

 

måndags: skola

 

tisdags: skola

 

onsdags: SKOLA

 

torsdags: vi var på åbyskola och hälsade på och sen var jag på fritids till 3 sen kom jag hem och sen vid 4 så åkte jag till sorf

bilder från sorf

det vart bara 2 bilder

  en bild på albin den vart inte så bra

jag ska rida den 5/6 och 12/6

 

  

och sötnosen dante så klart

 

och i dag fredag: jag är hos farmor

 

jag är verkligen ledsen att jag inte har bloggat på länge  

 

/pelin

 

söndags

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar?
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards