Alla inlägg den 5 juni 2011

Av pelin haci - 5 juni 2011 17:01

Hejsan bloggen!

Jag kom nyss hem från sorf.

Jag fick rida på gwen det var kul.

GWEN

Först så skritade vi till lilla ridbanan sen så skrittade vi i skogen sen så skrittade vi till lilla rid´banan igen och ställde upp sen så fick vi trava runt där (jag troode att vi inte skulle få trava) det var jätte kul att trava med gwen.

sen när ridlektionen var slut så behövde jag inte ta hästen till stallet och så. För en tjej som heter pernilla skulle rida på gwen.

(hon ska börja i våran klass)

sen så gick vi till cafeterian efter det så ryktade vi dante, albin och akter. sen så åkte nikki hem hon tyckte att det var tråkigt.

Sen så fick jag ta albin till hagen sen så kom pappa och hämtade oss.
                                                  

                                              



Det värsta är att jag inte fick rida på prins och han kanske inte kommer tillbaka till sorf .

Han är min favorit häst och jag har inte ridit honom.

Jag kommer sakna honom jätte mycket.

Han är den finaste häst jag sett i hela mitt liv.

Och det jag mest hoppas nu är att han ska komma tillbaka.

Han kanske kommer tillbaka men albin kanske inte kommer.

Men hur det än kommer att gå så finns han alltid i mitt hjärta.

ag fick inte ens rida han och han ska åka på tisdag det känns hemskt..

 

 

Undra hur det kommer att gå utan prins.

Utan albin.

 

Hur ska det gå? 

/hejdå

Av pelin haci - 5 juni 2011 10:46

hejsan bloggen!

Det får bli ett kort inlägg.

Nikki kommer till mig kvart över 12 sen så sjusar pappa oss till sorf och så ska vi ha ridlektion till halv 2.

Sen så ska vi vara där och rykta och mocka och så.

Sen vid 3 kommer pappa och hämtar oss.


måste gå nu.


/pelin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar?
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards