Alla inlägg den 2 juni 2011

Av pelin haci - 2 juni 2011 18:17

   !Hejsan bloggen!

Nu sitter jag vid datorn och jag har inget att göra

men ska till max lite senare (asså max där man äter)

jajajajaja

vad gör ni då?

men jag tänkte lägga in lite bilder

här kommer bildbomb del 3

 

  

jag men jag har redigerat bilden så det här är inte  på riktigt

  

min kusin pela

 

  

en bild från den flygande mattan

 

  

min faster förut när hon inte hade klippt sig

 

  

en till bild från den flygande mattan

 

  

det vart en liten bild

det här är en gubbe jag har gjrt på msn

 

  en kompis från stockholm

men på den här bilden är det i sal

hon heter gözde

 

  om jag fick önska mig precis hur mitt rum så skulle det bli det här rummet

 

  

min busiga kusin pela

 

  hihihihi jag

 

  pelin krigoxe

hahaha

jag har fiksat den själv 

  

hahahah kungen

 

  hahahah min lilla gullunge kusin

 

  hahahaha jag när jag skulle gå och lägga mig min brosa sa att vi skulle prova sova med solglasögon

 

 

så det var allt för den här gången

jag tror att det komer fler bilder

 

/hejdå

 

 

 

 

 

Av pelin haci - 2 juni 2011 11:03

Hejsan bloggen!

Jag sitter h''r och chattar med min kusin.

Jag t'nkte visa er lite bilder p[ min faster nu.

det kommer lanske bilder p[ annat ocks[ d[.


  

hihihih sallad som min faster har gjort


  hahhahaha min faster


oki det vart bara 2 bilder men men


det kanske kommer n[gra p[ mig om jag hittar min fatsers kamera


pelin





Av pelin haci - 2 juni 2011 10:18

hejsan bloggen!

I går så var jag i skola sen så kom pappa och hämtade mig och då åkte

vi till höks

(lill syran och brosan var också med)

och jag köpte

ridbyxor

ridhandskar

ridskor



Och på söndag så ska jag och lilla systern åka och rida.


(min lilla syster köpte också ridhandskar, ridbyxor och ridskor)


Tyvärr så kan jag inte lägga ut bildbomb del 3 afftersom jag är hos min faster nu men det kanske kommer lite bilder på henne senare.


här kommer bilder från vad jag köpte på hööks

ridbyxor 449 kr


jag får inte fram bilden men tror att det var dem här


ridskor 679 kr


ridhandskar 22kr


det var allt för den här gången hejdå''


/pelin







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar?
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards