Alla inlägg den 8 juni 2011

Av pelin haci - 8 juni 2011 17:58

Hejsan blogggen!

I går var vi till gruvan med klassen det var kul vi gick ner 60meter man kanske tror att det är lite men det är det inte.

Vi fick gå från åkraskolan till gruvan.

 

Sen när vi hade vart i gruvan så åkte vi hiss upp.

Och så skulle vi äta våran matsäck där på en bänk.

Då hade jag fått skavsår så jag tog av mig skon.

Så hade jag lagt min väska  under mig så hade jag min matsäck på väskan.

Då så var det en geting där och jag såg inte ens väskan eller getingen så jag la min fot där och så stak den mig.

 

Och jag är alergisk mot getingarr så först hände inget (alså när jag säger att inget hände menar jag att jag fick inga utslag eller allergisk reation)

då så skulle klassen gå en jag skulle stanna med en fröken för mamma och pappa skulle hämta mina tableter sen så sjusade pappa oss till skolan.

 

Sen så börjadde det klia och så tog jag mina tableter för jag hade fått min utslag.

Och det vart mer och mer utslag.

Sen så åkte jag hem från skolan.

 

Och pappa har bokat semester den 4 juli åker vi till riga och kommer tillbaka den 11 juni.

 

Det ska bli kul.

 

men nu måste jag gå.

 

Glöm inte att ställa frågor på bloggsvar eller kommentera.

 

/hejdå

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar?
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards