Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

bildbomb del 3

Av pelin haci - 2 juni 2011 18:17

   !Hejsan bloggen!

Nu sitter jag vid datorn och jag har inget att göra

men ska till max lite senare (asså max där man äter)

jajajajaja

vad gör ni då?

men jag tänkte lägga in lite bilder

här kommer bildbomb del 3

 

  

jag men jag har redigerat bilden så det här är inte  på riktigt

  

min kusin pela

 

  

en bild från den flygande mattan

 

  

min faster förut när hon inte hade klippt sig

 

  

en till bild från den flygande mattan

 

  

det vart en liten bild

det här är en gubbe jag har gjrt på msn

 

  en kompis från stockholm

men på den här bilden är det i sal

hon heter gözde

 

  om jag fick önska mig precis hur mitt rum så skulle det bli det här rummet

 

  

min busiga kusin pela

 

  hihihihi jag

 

  pelin krigoxe

hahaha

jag har fiksat den själv 

  

hahahah kungen

 

  hahahah min lilla gullunge kusin

 

  hahahaha jag när jag skulle gå och lägga mig min brosa sa att vi skulle prova sova med solglasögon

 

 

så det var allt för den här gången

jag tror att det komer fler bilder

 

/hejdå

 

 

 

 

 

 
 
FowZie- pojkfixerad Eskilstunabo

FowZie- pojkfixerad Eskilstunabo

2 juni 2011 19:36

jag älskar avokado!

http://feliciaaulen.blogg.se

pelin haci

4 juni 2011 20:53

okej inte jag

 
izabella

izabella

2 juni 2011 20:19

fin blogg! :)
ja har inte gjort nåt spec idag,varit med min kompis matilda.

sv; tack för att du besökte min blogg!! :D

http://www.izabellaperssonhijazi.blogg.se

pelin haci

4 juni 2011 20:53

okej

 
Ingen bild

Den längsta på OMG!

2 juni 2011 20:24

Hej pelin! Kul att du ville läsa OMG!'s blogg! :)

pelin haci

4 juni 2011 20:53

japp

 
joanna

joanna

2 juni 2011 21:55

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)
Eller så kanske du vill göra ett bloglovin byte?:)

http://domkallarmighannes.com

pelin haci

4 juni 2011 20:54

jag skulle inte vilja göra ett blogglovin byte men jag kan kolla på din blogg och kanske anmäla mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pelin haci - 14 juni 2011 20:00

Hejsan bloggen!* Nu kan ni hitta mig på: www.mylifeazpelin.blogg.se För jag har bytt blogg.   ...

Av pelin haci - 13 juni 2011 19:06

FACKYOU TILL ALLA SOM     SKRIVER DUMMA FRÅG-     OR       FATTA ATT MAN BLIR     LEDSEN     ...

Av pelin haci - 13 juni 2011 18:54

Hejsan allihopa! Pelins Kusin Dilba här. Jag tänkte gäst blogga lite, roligt va?     AAHHAHAHAHAHAHAHA, damp..?   Nä men jag är så.. lite hyper. :) Mhihihiwhwihwiwh.   HEJDÅ.   Kolla min blogg också, www.mylifeazdilba.blogg.se  ...

Av pelin haci - 13 juni 2011 18:54

hej! Jag sitter och lyssnar på jedward nu.   de äger   /hejdå   ...

Av pelin haci - 13 juni 2011 18:52

Hejsan bloggen!Jag blir så arg på min kusin dilba hn svarar inte när jag chattar med henne.     /pelin ...

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar?
 ja
 nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards